Добро пожаловать
Забыли пароль?
Не бесспокойтесь! Укажите свой емейл при регистрации и мы отправим инструкцию по восстановлению пароля
Готово!
Поздравляем, регистрация практически завершена.
Ожидайте на почту письмо с подтверждением электронной почты, пока вы ожидаете мы подберем для вас персонального менеджера.
Если возникли вопросы, всегда ,будем рады вам помочь:
+38 (044) 240-04-20
+38 (044) 240-04-20
Оптовим клієнтам
Початок співробітництва
У будь-яких взаєминах з клієнтом, важливо зрозуміти, який саме продукт йому необхідний, для яких цілей, якої якості і на яких умовах. Щоб наше співробітництво стало максимально успішним, нам необхідно ідентифікувати клієнта і його потреби.
01Ідентифікація клієнта
Якщо Ви є юридичною особою будь якої форми (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, СПД, ДП, ПП, ФОП) і плануєте зробити замовлення, то ми просимо Вас після реєстрації в особистому кабінеті завантажити копію ваших статутних документів для прискорення вашої ідентифікації та підготовки договору поставки.
02Укладання договору
Для початку поставок нашої продукції оптовим замовникам, ми повинні визначити та зафіксувати умови поставки і відповідальність кожної зі сторін. Щоб полегшити і прискорити цей процес, ми пропонуємо скористатися нашим сервісом укладання договору в особистому кабінеті клієнта.
У розділі Договір заповніть необхідну інформацію у відповідні поля для формування Договору поставки. Як тільки ми отримаємо вашу заявку на договір, ми підготуємо
для Вас файл нашого договору поставки і завантажимо його в розділ «Договір».
Ви зможете завантажити його і детально вивчити всі умови поставки.
Роздрукуйте Договір в двох примірниках, підпишіть його і поставте печатку вашої організації.
Завантажте в електронний кабінет копію підписаного договору, а оригінал договору в двох примірниках відправте нам на підписання за адресою:
07301 Київська обл., м. Вишгород, вул. Новопромислова, 1, ТОВ “ФАКТОРІЯ-АГРО”
03Оформлення замовлення
Вам необхідно сформувати заявку на бажану продукцію, вибравши товарні позиції, що Вас цікавлять в каталозі продукції на сайті, потім при оформленні замовлення вкажіть зручний для Вас спосіб доставки
Увага: Вартість доставки оплачує покупець.
04Виставлення рахунків
Як тільки ми отримаємо і підтвердимо вашу заявку, ми завантажимо в розділ «Поточне замовлення» у вашому особистому кабінеті рахунок, який необхідно оплатити протягом терміну, визначеного в цьому рахунку.
Якщо товар є на складі, ми забронюємо його під ваше замовлення на термін дії рахунку для оплати. Якщо у нас немає необхідної кількості потрібного товару на складі, ми розмістимо замовлення на виробництво і вкажемо терміни його готовності до відвантаження в особистому кабінеті.
Оплата рахунку по оптовим замовленням виконується по безготівковому рахунку шляхом зарахування коштів на банківський рахунок нашої компанії згідно реквізитів, вказаних у рахунку.
Просимо уважно заповнювати банківські реквізити при здійсненні платежу!
Після отримання оплати на наш банківський рахунок:
- У разі наявності товару на складі, ми підготуємо партію замовленого товару до відвантаження і здійснимо її протягом трьох робочих днів.
- У разі розміщення замовлення на виробництво, ми виконаємо поставку оплаченого товару в термін, зазначений у вашому особистому кабінеті.
Після отримання оплати на наш банківський рахунок ми підготуємо партію замовленого товару до відвантаження і здійснимо її протягом трьох робочих днів.
05Доставка товару
- Для України
- Інші країни
Усі поставки нашої продукції по Україні супроводжуються документами:
- Оригінал рахунку;
- Видаткова накладна;
- Сертифікат якості від виробника;
- Податкова накладна оформляється в Єдиному реєстрі податкових накладних за першою подією:
До 15 числа
Для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, оформлення проводиться до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
Після 15 числа
Для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Всі поставки нашої продукції за кордон супроводжуються документами:
- Інвойс;
- Копія вантажної митної декларації;
- Транспортна накладна CMR;
- Сертифікат якості від виробника (2 прим.);
- Сертифікат походження товару (1 прим.);
- Сертификат відсутності ГМО (1 прим.);
- Пакувальний лист;
- Фітосанітарний сертифікат для поставок насіння;
- Ветеринарний сертифікат для поставок кормової макухи.
Для нас вкрай важливо якісно виконати замовлення кожного клієнта, ми завжди реагуємо на будь-які їхні звернення і робимо все від нас залежне, щоб наша співпраця стала довгостроковою.
Просимо оцінити рівень нашого обслуговування і якість нашої продукції.